Jestem Marta

2 komentarzy
                                                  Cześć

Jestem Marta, na blogu będziecie mnie znać jako Marta Tini. Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Sylwia i Klaudia, bardzo się lubimy. Chodzimy do taj samej szkoły i wszystkie mamy prawie 13 lat. Jeśli chcecie się czegoś więcej o mnie dowiedzieć to zapraszam do czytania dalej.


Dobrze się uczę, jestem wielką fanka serialu "Violetta", uwielbiam Martinę Stoessel


Oraz Albe Rico Nawarro.


 Jestem również od kilku lat fanką Seleny Gomez


I Demi Lovato

I wielu, wielu innych. A teraz kilka ciekawostek:

- nienawidzę koloru różowego,
- uczę się gry na gitarze od ponad roku, (na pewno wkleję kiedyś zdjęcie mojej gitary, więc bądźcie cierpliwi)

I to tyle na dziś, jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o mnie i dziewczynach, to śledźcie naszego bloga.

2 komentarze :