Christmas time ♥

1 komentarz
Witajcie. W imieniu redakcji bloga ,,Magia Przyjaźni''
dziś pragnę Wam z całego serca   życzyć przede wszystkim Wesołych Świąt! Żebyście tegoroczne święta spędzili w gronie najbliższych. Oczywiście z cudowną atmosferą bez smutków :) Szczęśliwego Nowego Roku!!! Aby przyszły rok był jeszcze lepszy od roku 2015 ;)
To właśnie w tym roku został założony ten blog <3
,,Spotkamy się'' w następnym roku na tym blogu z pewną niespodzianką!!!
Jeśli się domyślacie możecie o tym napisać w komentarzu :D

Merry Christmas and Happy New Year!
Klaudia

Muzyka?

2 komentarzy

Witam!
W dzisiejszym poście chciałabym porozmawiać na temat muzyki.
Macie ulubionych wykonawców, zespoły lub piosenki?
Możecie podawać nazwy albo podsyłać linki do najlepszych Waszym zdaniem utworów. Moim ulubionym wykonawcą jest Adam Lambert.

Słuchałam go kilka lat temu, a około 2-3 miesięcy temu gdy posłuchałam jednej z najnowszych piosenek, jakoś wróciło moje zainteresowanie.
Moim ulubionym zespołem jest Rev Theory. Grają oni hard rock, alternatywny metal. Lubię czasem posłuchać ciężkich brzmień ;)
Jeśli chodzi o ulubioną piosenkę...
Hmmm. Jest takich kilka, przedstawię je na krótkiej liście:

1. Adam Lambert - If I had you
2. Rev Theory - Hell Yeah
3. Bring Me The Horizon - True Friends
4. Adam Lambert - The Original High
5. Rev Theory - Light it up*

*Piosenki są na liście losowo, bez znaczenia dla kolejności.
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania!!
Przepraszam, za jakość zdjęć ziemniaczka, ale mój telefon mnie nie lubi i wszystkie zdjęcia mają taką jakość :)

Witam!

2 komentarzy
Cześć, witam!
Jestem Raven, od teraz będę nową redaktorką bloga.
Jestem przyjaciółką Klaudii, mam nadzieję, że mnie polubicie.
Może powiem coś o sobie?

Jestem Raven. Mam 13 lat. Chodzę do szkoły razem z Klaudią. W wolnym czasie rysuję, śpiewam.
Gram na klawiszach i gitarze. Mam kilku przyjaciół, raczej niewielu. Piszę innego bloga, pojawiają się tam opowiadania, tematyka - Harry Potter :D
Cieszę się, że dołączyłam do dziewczyn.
W komentarzach możecie zadawać mi pytania, napisać co u Was.
Zapraszam! :)
A tu jeszcze moje zdjątko :D





 Taka sobie ja...

Święta tuż, tuż...

1 komentarz
Witajcie! Ach...zbliża się ten fantastyczny okres, czyli Boże Narodzenie ♥ Uwielbiam tę atmosferę.
To czas, w którym możesz spotkać się z rodziną ( bo nie zawsze można spotkać się z rodziną z daleka na codzień ).

Ten klimat ♥  Piosenka jak najbardziej odpowiednia :)
Jeszcze nie życzę Wam ,,Wesołych świąt'', ponieważ moim zdaniem jest jeszcze trochę czasu ;)


Dziś w radiu leciała ta cudowna piosenka:



Święta Bożego Narodzenia to również czas, w którym można spełnić marzenia innych osób :) Pomóc im, wesprzeć ich...

 Moja nowa tapeta na laptopie xd powyżej ↑

 Zmieniając temat : Wcześniejszy post był ostatnim postem Sylwii :( No cóż...Tak bywa. Zabrakło jej czasu na ten blog.

Pozdrawiam

Czas powiedzieć "Żegnaj"

Dodaj komentarz
Ten blog był dla mnie bardzo ważny, jednak brak czasu powoduje to, że odchodzę, nie będę się rozpisywać... To, że mogłam tu pisać wiele mnie nauczyło, jednak nie jestem osobą, która lubi robić przerwy więc uznałam... "Trzeba powiedzieć żegnaj"...

LBA

9 komentarzy
Nasz blog po raz pierwszy został nominowany do LBA, czyli Liebster Blog Award. To szansa dla naszego bloga, aby się wypromować, ponieważ nominuje się blogi o mniejszej liczbie obserwatorów.
Nominacja jest otrzymywana od innego blogera za ,,Dobrze wykonaną robotę''. 
Musimy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez Edzię z bloga http://edzia-photoamator.blogspot.com/ .

Odpowiadają Marta , Klaudia, Sylwia  ;P

 1. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w serialu, to jaki serial byś wybrała? 
 Marta i Klaudia: Wybrałyśmy serial ,, Szkoła'' ;p
Sylwia: Słodkie Kłamstewka.



2. Wolisz najpierw przeczytać książkę, czy obejrzeć film, na podstawie której powstał?
Wolimy najpierw obejrzeć film *_*



3. Czy masz swojego ulubionego pisarza/pisarkę? Jeśli tak, to kto to?
Marta : Jan Pocek   Klaudia : Jan Brzechwa, Julian Tuwim

Sylwia: Wanda Chotomska.


                      4. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?



Na design, na przejrzystość postów i na ich oczywiście treść, na ilość obserwatorów.



5. Mając możliwość przeniesienia się w czasie: sto lat wstecz lub sto lat w przyszłość, co byś wybrała?


                                    Wolałybyśmy poznać swoich przodków, czyli sto lat wstecz ;)


6. Jakiego gatunku filmowego najbardziej nie lubisz i dlaczego?

                    Marta i Sylwia :) : science-fiction, western czasem te filmy są mocno wyimaginowane 

Klaudia : western to nie moje klimaty

                    7. Gdybyś mógł się cofnąć w czasie, to do wieku/roku/państwa…?

Do I  w. czasy Chrystusa, Izrael

                                     8. Czy chciałabyś być bohaterką opowiadania? Jeśli tak, to którą?

Marta : Nie.  Klaudia : Nie   Sylwia : Nie
  
                             9. Mogąc spędzić dzień z jedną sławną osobą, kogo byś wybrała?


Marta : Martina Stoessel, Alba Rico Navarro    Klaudia : Lodovica Comello, Martina Stoessel  Sylwia : Lodovica Comello, Rugerro  Pasquarelli

                       10. Jaką kobietę (sławną, fikcyjną, prawdziwą - obojętnie) podziwiasz?


Marta: Martyna Wojciechowska za to, ze jest kobietą niezależną pomimo tego, że zajmuje się małą córką może podróżować i zwiedzać świat.  Klaudia : Lodovica Comello za to, że wierzy w siebie i jaką ogólnie jest sobą , dzieki swojemu talentowi dużo osiągnęła. Przed nią jeszcze wiele sukcesów ;)<3 Sylwia: Podziwiam Demi Lovato, jest naturalna i nie boi się tego pokazywać, nie nosi kilogramów tapety, po mimo tego co przeszła ma siłę do dalszego, lepszego życia. Zmienia świat na lepsze i daje innym wręcz idealny przykład do naśladowania <3...

                                                 11. Jakie są twoje dwie ulubione książki?

Marta : Dziady,Sposób na Alcybiadesa   Klaudia : Akademia Pana Kleksa, Tajemnica wodospadu  Sylwia: Tajemniczy ogród :).




Nominujemy 11 blogów : 
http://spam2506.blogspot.com/
http://martusia14blog.blogspot.com/
http://patrycja-pamietnik.blogspot.com/
http://nasz--blog.blogspot.com/
http://mycrazycolorfulworld.blogspot.com/
http://veronicalucy.blogspot.com/
/http://haywi.blogspot.com/
http://iko-nkablog.blogspot.com
http://zycienaokladce.blogspot.com/
http://gottagomyway.blogspot.com/
http://lovelyrainbowblog.blogspot.com/




Pytania do 11 blogów:  (możecie zmienić formę )
1. Czy Twój  blog jest znany w Twojej szkole?
2.Znasz dokładną datę założenia bloga?
3. Jak znalazłaś się na naszym blogu?
4. Wolisz słodkości czy raczej kwaśne przysmaki?
5. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
6. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
8. Czy zrobiłaś najbardziej szaloną rzecz w życiu?
9.  Czy uważasz, że szczerość to zła cecha?
10. Masz drugie imię? Jeśli tak to jakie?
11. Co sądzisz o hipokrytach?



Pa pa!



Wakacyjne plany 2015

13 komentarzy
Wakacje 
 

 Wiem, że dość długo nie pisałam, ale w najbliższym czasie spróbuję to nadrobić. Nareszcie zaczęły się wakacje To czas błogi i wolny od nauki, możemy nareszcie się w pełni zrelaksować i zrealizować swoje plany, które w roku szkolnym nie mogły się spełnić, zazwyczaj przez brak czasu, który poświęcaliśmy na naukę, więc dziś postanowiłam sporządzić listę rzeczy które zrobię lub już zrobiłam w te wakacje.
Zapraszam do dalszej części posta.....

photo session in the meadow

1 komentarz
Hej. Fotki z pewnego dnia...








Czasem warto po prostu siąść, odpocząć i pomyśleć, co będzie dalej... Nie ma to jak luźne posty :DDD     Uwielbiam robić selfie, więc zaprezentuje ich troszkę w przyszłych postach. Już niedługo wakacje!!! Jupi ;) I love it 


Pozdrowionka!!!

Zdjęcia z 15 maja ◕‿◕

2 komentarzy
Hejka! Dziś mam dla Was zdjęcia z 15 maja, a więc.... zaprraszam. Dziś jest ich trochę mniej =D

Zdjęciaa!! Nowe hobby!!!

Dodaj komentarz
Hejka! Mam nowy telefon od 12 maja, a więc w związku z tym ok. 14 maja robiłam zdjęcia kwiatków, przyrody, itp. , a dzięki temu odkryłam w sobie nowe hobby - robienie zdjęć, czyli fachowo fotografia ;)) Zapraszam do rozwinięcia postu, gdzie znajdziecie kilkadziesiąt zdjęć ( to nie sąwszystkie zdj. ) z tamtego czwartku... A i tak w ogóle to te fotki zostały zrobione na podwórku mojego kumpla, a zarazem sąsiada i można powiedzieć, że zainspirowałam się jego podwórkiem ;))


[Wyjazd] Zakupy

3 komentarzy
Hej! Byłam wczoraj na zakupach i dziś Wam napiszę co kupiłam?

Mój piesio ;)

5 komentarzy
Hejka! W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić mojego pieska. Zapraszam do rozwinięcia...   

Święta Wielkanocne

Dodaj komentarz
Zbliżają się Święta Wielkanocne. Z tej okazji chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia:


Moje szkice

5 komentarzy
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać moje szkice, które zrobiłam w wolnym czasie.
Zapraszam do rozwinięcia.........


Przegląd najnowszych piosenek 2

Dodaj komentarz
Dzisiaj kolejny przegląd piosenek, zapraszam do rozwinięcia.

 

Love life

Dodaj komentarz


Zapraszam do rozwinięcia.

Moje Plakaty

Dodaj komentarz
Kupiłam sobie na początku marca "Bravo Posters" w którym było 29 plakatów. Wiem że post jest późno...
Zapraszam!

Sprawy organizacyjne - Klaudzia

1 komentarz
Witajcie! Mam dla Was pewne informacje związane z naszym blogiem.

Moje Ulubione piosenki

Dodaj komentarz
W tym poście przedstawię Wam 10 moich ulubionych piosenek. Napiszę też jak zapoznałam się z daną piosenką.
POST BĘDZIE AKTUALIZOWANY ZE WZGLĘDU NA TO ŻE MAM DUŻO ULUBIONYCH PIOSENEK!!!
                                                                                                            Zapraszam!

Razem możemy więcej!

Dodaj komentarz

Dziś chciałabym poruszyć temat, który niektórzy uważają za absurdalny.
"Razem możemy więcej", niektórzy z was po prostu tego nie rozumieją, takie osoby są bardzo źle nastawione, myślę, że warto je zmienić. Zapraszam do rozwinięcia...

Ludmi z Violetty

Dodaj komentarz
Dzisiaj post o jednej z postaci z Violetty, którą jest Ludmiła.




Nie mam pomysłów !!!

1 komentarz
Nie mam pomysłów !!!!!
Wiem, wiem że zawiodłam was :( . Nie mam pomysłów będę zdawać egzaminy.

Mona Lisa!!

2 komentarzy

Mona Lisa – obraz olejny namalowany na drewnie topoli o wymiarach 53 cm × 77 cm przez sławnego malarza włoskiego renesansu, Leonarda da Vinci. Jednak nie o tym ten post...
Trzeba się trochę pośmiać... (Jest to bardzo szanowany obraz nie chcę nikogo urazić).

TrendyColor

Dodaj komentarz
Hejka! Teraz czas na modę. Jakie kolory na topie?
Witajcie! W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować ,, Modowe szaleństwa '' - jakie kolory są modne w 2015 roku? Kolor miętowy spódniczki, bluzki... i wiele, wiele innych! PS. Nowe administratorki bloga - moja koleżanka ze szkoły Maja i koleżanka internetowa - Ania!

My inspirations

Dodaj komentarz

Na pewno każdy nas ma coś co go inspiruje, może być to wszystko.
To potężny kop do działania, dzięki czemuś takiemu wszystko idzie lepiej =).
Co jest moją inspiracją, jak ja to rozumiem? Zapraszam do rozwinięcia...

Zdjęcia Przerobione Przeze Mnie

Dodaj komentarz
W tym poście zobaczycie zdjęcia które JA przerobiłam.

Gorączka lodu

Dodaj komentarz
Moja ukochana Kraina lodu druga część .

Jestem Maja.

Dodaj komentarz
Hej co u was. Jestem Maja mam 12 lat. Uwielbiam sporty, wszystkie sporty. Jestem dziecinna, ciamajda, wesoła ale smutna. Lubię wszystkich i wszystko. Mam chłopaka który ma na imię Olaf, znacie go jak oglądaliście Krainę lodu. Myślę że dobrze będzie nam się pracować.

                                                                                                                          / Maja <3

Trzy piękne słowa

Dodaj komentarz
Witajcie! Mam do poruszenia pewien temat! Mam nadzieję,że się Wam spodoba! Opinie na  ten temat
zapisujcie w komentarzach.  

Jestem Ania

1 komentarz
Hola! Mam na imię Ania. Mam dziesięć lat. I w sumie ten post będzie bardzo, bardzo krótki, bo o mnie będziecie dowiadywać się z postów
Do Zobaczenia!!

Dzień Kobiet

Dodaj komentarz
Witajcie! Dziś nasz dzień - dzień kobiet (chyba, że czytelnikami są również chłopaki).
Możemy się zrelaksować. Dostać ulubione czekoladki. Poczuć zapach tulipanów albo innych kwiatów. Przypominam Wam o grupie na Facebooku i dziś utworzyłam jeszcze stronę (też na Facebooku).
Oto linki:       https://www.facebook.com/groups/1559675364282417/?fref=ts

https://www.facebook.com/pages/Blog-strona-nieoficjalna/1568727386701122


 Obserwujcie nasz blog, aby wkrótce pojawił się LemonChallenge.


Buziaki :*

Przegląd najnowszych piosenek

Dodaj komentarz
Dzisiaj kochani postanowiłam zrobić przegląd najnowszych piosenek, które wpadły mi w ucho lub teledysk był fajny, albo podobało mi się to i to ;) Zaczynamy...

 

Wyniki naboru!

3 komentarzy

Powiedzmy, że trochę się spóźniliśmy, ale...
Zapraszam do rozwinięcia...

extra napisy

2 komentarzy
Hej! Zrobiłam fajne napisy. Chcę się z Wami nimi podzielić oraz wiedzieć o co nich myślicie.

Lodo w Polsce!

Dodaj komentarz
Tak jak za pewne wiecie, Lodo pojawiła się nie dawno w Polsce, lecz nie to aż tak bardzo mnie nie zaszokowało, ale ucieszyło mnie niezmiernie to, że Lodo przesłała do sieci filmik, w którym mówi o Polakach.
 

magic graphics - Lodovica Comello

Dodaj komentarz

Oto druga część serii postów, nazwanych magic graphics.
Można w niech znaleźć dużo graficznych rzeczy na bloga, stronki są to, ikonki, kolaże, gify itp...
W tym poście znajdziemy grafikę związaną z Lodovicą Comello. 


Zapraszam do rozwinięcia postu...

Hiszpański - lekcja 4

1 komentarz


Czas mija, a my mamy już czwartą lekcję. Dziś przerobimy sobie liczby będzie ich bardzo dużo bo od 1-100. Zapraszam do rozwinięcia!


10 faktów o Marcie!

Dodaj komentarz
Dziewczyny, czyli Syli i Klaudia napisały już kilka faktów o sobie, no to chyba teraz czas na mnie. ;)
 Rendered Image

Fakty o mnie :D

2 komentarzy
Cześć! W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować moje typowe cechy, zachowania, itp.


Pierwszy nabór w historii naszego bloga.

6 komentarzy
Więc, według naszej ankiety 85% osób chciałoby nabór do redakcji naszego bloga.
Oczywiście, nabór zawiera dużo pytań, ponieważ jak widzicie, nie zmieniamy tytułu ani też i treści. Mamy przygotowane 21 pytań, gotowi?
Zapraszam do rozwinięcia...

"Po prostu Tini"

Dodaj komentarz
Dzisiaj postanowiłam wam krótko zrecenzować pewna książkę o nazwie "Po prostu Tini". Zapraszam do czytania dalej. ;)



Walentynki

1 komentarz
Cześć! Dziś są walentynki, które zazwyczaj kojarzą nam się z serduszkami, słodkościami, czekoladkami, kwiatami, itp. Nie trzeba tęsknić za  pączkami z ,,tłustego czwartku'', ponieważ słodycze czekają jeszcze w Walentynki.  Mogą to być babeczki, ciasteczka, lizaki - oczywiście w kształcie serca. <3

Hiszpański - lekcja 3

Dodaj komentarz

W tym poście mamy kontynuację lekcji drugiej. Jest ona o wymowie liter.
Zapraszam do rozwinięcia...


Jak organizować sobie czas.

Dodaj komentarz

Czas płynie bardzo szybko... Niestety w całym dniu mamy tylko 24h.
Czasem zastanawiamy się dlaczego mamy tak mało czasu. Jest to ogólnie zrobione z powodu naszego lenistwa, które jest od nas silniejsze. Czasami zamiast mamy coś robić cackamy się.
W tym poście napiszę o tym co "skróca" nasz czas.
Zapraszam do rozwinięcia...

Tłusty czwartek

1 komentarz
Dzisiaj nareszcie tłusty czwartek. A czym, że by był tłusty czwartek bez słodkich pączusiów wykonanych własnoręcznie. A oto wypiek mojej mamy.


"Buntowniczka"

Dodaj komentarz
Witajcie będę teraz prowadzić serię z recenzjami filmów, zrecenzowałam już "16 życzeń", a teraz czas na "Buntowniczkę". Zapraszam do rozwinięcia.

 

Tłusty czwartek

Dodaj komentarz
Witajcie! Dziś specjalnie dla Was z okazji ,, tłustego czwartku'' coś o pysznych słodkościach.

magic graphics - Tini Stoessel.

3 komentarzy

Postanowiłam utworzyć nową serię postów. Nazwałam ją magic graphics.
Można w niej znaleźć dużo graficznych rzeczy na bloga, stronki są to, ikonki, kolaże, gify itp...
W tym poście znajdziemy grafikę związaną z Martiną Stoessel. Bochaterką serialu "Violetta".
Zapraszam do rozwinięcia postu...

INNA- UWIELBIAM JĄ

2 komentarzy


                        Dzisiaj post o świetnej piosenkarce jaką według mnie jest INNA.

Sprawy organizacyjne.

2 komentarzy
 
Dzisiaj trochę spraw organizacyjnych, proszę przeczytać do końca.