10 faktów o Marcie!

Dodaj komentarz
Dziewczyny, czyli Syli i Klaudia napisały już kilka faktów o sobie, no to chyba teraz czas na mnie. ;)
 Rendered Image

1. Mam trzy ulubione kolory: błękitny, czerwony (wszystkie odcienie) i pomarańczowy.
2. Uwielbiam śpiewać i tańczyć.
3. W szkole udzielam się w konkursach recytatorskich.
4. Nie lubię matmy.
5. Dobrze się uczę.
6. Lubię nosić związane włosy, najbardziej koki i warkocze.
7. Jestem brunetką (tak jak wszystkie dziewczyny na tym blogu). :)
8. Uwielbiam cala obsadę filmu "Violetta".
9. Lubie wszystko co związane z klasyką.
10. Uwielbiam konie (posiadam konia o imieniu Jagoda, moja ulubiona rasa konia to fryzy).


 

To chyba tyle, mam nadzieje, że choć trochę się przez to o mnie dowiedzieliście i, że post się podobał.
                                                                       

0 komentarze :

Prześlij komentarz