Trzy piękne słowa

Dodaj komentarz
Witajcie! Mam do poruszenia pewien temat! Mam nadzieję,że się Wam spodoba! Opinie na  ten temat
zapisujcie w komentarzach.  


Jeszcze do niedawna nie byłam do końca pewna co znaczy słowo pasja, hobby. Uświadomiłam sobie i postanowiłam napisać o tym post. To jest moje zdanie, na temat zainteresowań, itp. Hobby to coś, co lubisz robić, rozrywka. Pasja to coś więcej. Pasja to  to do czego jesteś powołany.... Talent to to co masz rozwijać. Te wyrazy mają ze sobą wiele wspólnego. Przykładem może być muzyka. Możemy jej słuchać i ją lubić. Możemy być głodni muzyki, rozwijać się w tej dziedzinie, dzielić się z innymi swoją muzyką. Jeśli nie będziemy rozwijać swojego talentu to będzie nam czegoś brakowało. Niektórzy interesują się sportem, niektórzy tańcem, inni śpiewem, muzyką, a znowu inni aktorstwem, pisaniem wierszy, językami, plastyką, zwierzętami, innymi dziedzinami nauki.... i wiele, wiele innych.
Należy tolerować zainteresowania innych i ich wspierać, a nie mówić : - ty lubisz Violettę, hahaha, przecież ona jest dla dzieci, itp. Takie coś jest bez sensu, bo po co krzywdzić innych? Tak samo ktoś może się  z nas śmiać, a to nie jest wcale miłe. Myślę, że dobrze zrobiłam, poruszając taki temat, gdyż nie należy wstydzić się swoich talentów, pasji. Krzywdzenie innych jest złe! Mam nadzieję, że weźmiecie sobie to do serca. Różne są osoby. Są wrażliwi i twardziele, są romantyczni i obojętni.
Warto zakochać się w przyrodzie otaczającej nas. Na przykład w śpiewie ptaków czy w zapachu kwiatów i przelewając to na swoją pasję.


A tak na marginesie: jestem szczęśliwa, bo wykluły się mi papużki! ;*

Autorka Klaudzia V - lover

0 komentarze :

Prześlij komentarz