Sprawy organizacyjne - Klaudzia

1 komentarz
Witajcie! Mam dla Was pewne informacje związane z naszym blogiem.

 1. Już wkrótce powinien pojawić się LemonChallenge.

2. Na blogu możecie mnie rozpoznawać jako Lali, ponieważ z Sylwią i Martą zadecydowałyśmy o jakichś fajnych skrótach naszych imion - Sylwia - Syli, a Marta już sama powinna Wam to zdradzić.

3. Przypominam o stronie i grupie na Facebooku, a linki macie w zakładce ,, Kontakt'' ( ja je zamieściłam).

4. Jak widzieliście zamieściłam w gadżetach opcje do zadawania pytań na Ask'u, a więc śmiało zadawajcie pytania. ;)

5. Śmiało możecie komentować posty na blogu jak i sam blog.

6. W razie wszelkich wątpliwości kontaktujcie się z nami (zakładka Kontakt).

7. I to chyba na tyle, życzę miłego dnia, =)

Pa!

1 komentarz :

  1. Fajnie ^_^
    Zapraszam Cię na bloga: http://amiladoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń