Przegląd najnowszych piosenek

Dodaj komentarz
Dzisiaj kochani postanowiłam zrobić przegląd najnowszych piosenek, które wpadły mi w ucho lub teledysk był fajny, albo podobało mi się to i to ;) Zaczynamy...

 


Na pierwszy ogień idzie: 

Echosmith - Cool Kids 

 
Piosenka bardzo mi się spodobała tekst jest super, a teledysk- UWIELBIAM! KOCHAM Tą PIOSENKĘ!!! XD Warta posłuchania i obejrzenia.

Następna piosenka, która bardzo mi się spodobała to:

Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding

Lubię piosenki Ellie, ta również przypadła mi do gustu. Bardzo podoba mi się muzyka, teledysk też fajny.


Kolejna to:

Taylor Swift - Blank Space

W tej piosence najbardziej spodobał mi się teledysk- jest dosyć śmieszny :) Ale piosenka też jest całkiem spoko. 

Kolejna piosenka może nie jest aż taka nowa, ale bardzo mi się spodobała i jest niezwykle głęboka:

 Sam Smith - I'm Not The Only One

Sam Smith ma piękne piosenki, więc postanowiłam, że chociaż jedną z nich wam pokażę, ale wszystkie są warte posłuchania i obejrzenia. ;)

I już dzisiaj ostatnia:

Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants 

Wiecie dobrze, że mam bzika na punkcie Seli. Wszystkie jej piosenki mi się podobają. Teledysk jest inny niż wszystkie- i to właśnie przyciągnęło moja uwagę. Piosenka warta posłuchania- często ja sobie nucę. XD

Znacie te piosenki, albo podoba wam się któraś z nich? Piszcie w komentarzach.

0 komentarze :

Prześlij komentarz