Wielki powrót Tuśki!!!! ;)

Dodaj komentarz

Znalezione obrazy dla zapytania morze tapety

Hejka naklejka ;)
ostatni post na tym blogu napisałam około roku temu, dlatego możecie już mnie nie pamiętać, ale jestem i w te wakacje zamierzam dodawać posty bardziej regularnie.



Nie mogłabym zacząć z powrotem blogowanie jak gdyby nic się nie stało dlatego trochę poopowiadam wam co się wydarzyło w tym roku szkolnym, zapraszam do czytania. ;)


Więc zacznijmy może od tego, że zmieniłam szkołę i zaczęłam dojeżdżać 15 km i może nie jest to jakaś ogromna odległość, ale uwierzcie mi, jest to i tak bardzo męczące, a najbardziej denerwuje mnie to, że na busa zazwyczaj trzeba długo czekać. Przykładowo kiedy lekcje kończę o 14:15 busa mam dopiero o 15:25.

Mimo tych przeszkód i wysokiego poziomu nauczania szkoły i tak jestem w pełni usatysfakcjonowana ze swojego wyboru. Szybko się w niej odnalazłam i poznałam kilka nowych koleżanek.

Przez zmianę szkoły zaczęłam coraz mniej widywać się z dziewczynami i częściowo straciłam z nimi kontakt poprzez brak czasu.


Teraz mam nadzieję to nadrobić. Będę starała się widywać częściej z moimi przyjaciółkami i pisać więcej postów na blogu (zobaczymy, czy mi wyjdzie) ;). Jestem, w dobrej myśli, przez ten rok bardzo się zmieniłam i myślę, że spodoba wam się ta zmiana. Ściskam mocno i całuję

                                                                                                        Tuśka

0 komentarze :

Prześlij komentarz