Zdjęciaa!! Nowe hobby!!!

Dodaj komentarz
Hejka! Mam nowy telefon od 12 maja, a więc w związku z tym ok. 14 maja robiłam zdjęcia kwiatków, przyrody, itp. , a dzięki temu odkryłam w sobie nowe hobby - robienie zdjęć, czyli fachowo fotografia ;)) Zapraszam do rozwinięcia postu, gdzie znajdziecie kilkadziesiąt zdjęć ( to nie sąwszystkie zdj. ) z tamtego czwartku... A i tak w ogóle to te fotki zostały zrobione na podwórku mojego kumpla, a zarazem sąsiada i można powiedzieć, że zainspirowałam się jego podwórkiem ;))




















w dodatku była rosa...






i takie piękne efekty...


















bez...nie ma to jak bez...
































Pa pa!! Jak Wam się podobają zdjęcia??? Wiem, że trochę ich dużo i ciężko Wam wybrać, ale nie martwcie się, bo możecie ocenić wszystkie za jednych zamachem!!

0 komentarze :

Prześlij komentarz